Projekt "Otwórz oczy"

Opis forum


#1 2008-04-23 18:53:46

Remik

Administrator

Zarejestrowany: 2008-04-23
Posty: 18
Punktów :   

kampania promocyjna

Zespole Drogi,

przepraszam za opóźnienie, ale nie byłam w stanie przesłać wiadomości
wcześniej. Co do posiadania "świetnego" narzędzia:) to nie
przesdzałabym, myślę jednak, że mogę zaproponować coś, co pomoże
uporząkować naszą pracę nad kampanią.
Podam punkty, według których planuje się promocję określonych marek i
rekomendacje strategiczne dla przeprowadzenia kampanii. Oczywiście nasza
kampania bedzie specyficzna i niekoniecznie wszystko musi znaleźć
zastosowanie, może jednak warto byłoby się zastanowić nad tym co
dokładnie i w jaki sposób chcemy przekazać.W nawiasach podam jakieś
przykłady - niekoniecznie związane z projektem:)  A zatem:

1. OKREŚLENIE CELÓW KOMUNIKACYJNYCH
(np.poinformowanie o działaniach firmy X, zachęcenie rodziców dzieci w
wieku przedszkolnym do zakupu...., zachęcenie do podjęcia aktywności na
polu..., zbudowanie pozycji, która pomogłaby zdobyć darczyńców)

2. WIZJA MARKI
  (profesjonalna, ciepła, zaufana, wrażliwa, wesoła, rodzinna itp.)

3.SEGMENTACJA GRUPY DOCELOWEJ
(tu możemy zastanowić się czy chcemy zastosować jednakowy typ przekzu do
studentów wszystkich typów uczelni)

4. KLUCZOWE BENEFITY BIORĄC POD UWAGĘ SEGMENTACJĘ GRUPY DOCELOWEJ

a) RACJONALNE (np. specjalistyczna opieka, sprawnie funkcjonujące punkty
informacyjne, ulgi podatkowe)

b) EMOCJONALNE (profejonalizm, zrozumienie, zabawa, radość, wrażliwość

5. PRZEKAZ (to chyba jasne:)


6. RtB (Reson to Belief) - w jaki sposób i za pomocą jakich argumentów
budujemy swoją wiarygodność

7. FILARY KOMUNIKACJI (np. zbudowanie i promowanie określonego
wizerunku, komunikacja z potencjalnymi sponsorami i sferą biznesu, event)

8. STRATEGIE KOMUNIKACJI (np.  przedstawianie i promowanie wizji Centrum
Handlowego jako świata zabawy i rozrywki, stworzenie postaci, którą
ludzie będą utożsamiać z Centrum)

9.FORMY KOMUNIKACJI (kongresy, sympozja, serwis www., festyny, konkursy,
rozdawane statuetki, parady)

No, to tyle. Nie uważam, żebyśmy musieli się sztywno tego trzymać, ale
myślę że zwłasza nad punktami Przekaz,Cele komunikacyjne, kluczowe
benefity warto byłoby się chwilę zastanowić. Jeżeli wymyślenie hasła
nadal będzie sprawiało nam trudność, wtedy możemy podejść do tego od
drufiej strony - wiemy co chcemy przekazać, teraz szukamy odpowiednich
środków. Istotne jest też chyba to, żeby ustalić czy udało nam się
wypracować wspólną wizję i wszyscy mają jasność co do tego, co chcemy
osiągnąć i co przekazać realizujać ten projekt. Kończę - przepraszam,
lapidarność nigdy nie była moją najmocniejszą stroną:)

Pozdrawiam Was serdecznie

Kasia

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.ncplusnews.pun.pl www.exz-liga.pun.pl www.rlcforumpl.pun.pl www.gameovertribe.pun.pl www.yumyum.pun.pl