Chciałabym zapoczątkować wątek, w którym możemy zastanowić się nad kształtem broszury - "konkretem" naszego projektu:) - pod względem merytorycznym, graficznym i każdym innym:)
Co do części merytorycznej, to zgodziliśmy się, że w broszurze chcemy zawrzeć spis konkretnych działań, które można wykonywać w ramach wolontariatu. W związku z tym chcemy zwrócić się do krakowskich organizacji z prośbą, aby przesłały nam informacje na temat tego co wolontariusze mogą robić, do czego są potrzebni - na tej podstawie powstanie przegląd możliwości, taki swoisty spis zawodów.
W związku z tym pomyślałam, że można opracować wzór formularza, który będziemy wysyłać do organizacji i gdzie będzie można zaznaczać odpowiednie pola, ewentualnie dopisywać nowe rzeczy. To ułatwi pracę obu stronom. Co o tym myślicie?
Jeżeli taki formularz ma powstać, musimy najpierw dokładnie ustalić sobie jak będzie wyglądać struktura broszury. Możemy np. wszystko pogrupować w działy (takie jak na portalu dzialaj.pl):
PRACA Z DZIEĆMI PRACA Z OSOBAMI STARSZYMI PRACA Z OSOBAMI NIEPEŁNOSPRAWNYMI OPIEKA NAD CHORYMI POMOC HUMANITARNA WOLONTARIAT ZAGRANICZNY PROJEKTY EDUKACYJNE ZARZĄDZANIE PROJEKTEM PROMOCJA, MARKETING POZYSKIWANIE FUNDUSZY ORGANIZACJA IMPREZ, WYDARZEŃ, KONFERENCJI PRACE BIUROWE INFORMATYKA INNE
A może macie jakiś inny pomysł?
|